Мурованокуриловецька Районна Державна Адміністрація
Мурованокуриловецький район, Вінницька область

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за 9 місяців 2018 року.

Переглядів: 75

За 9 місяців   2018 року до райдержадміністрації надійшло 168 звернень      що  на 20 одиниць  більше ніж за відповідний період 2017 року (148 звернень).

Найбільш актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це:

  • питання соціального захисту населення - 78 одиниць (49.2%);
  • питання аграрної політики і земельних відносин – 33 одиниці, або 18,1 % від загальної кількості;
  • питання комунального господарства – 21 одиниця (11,5%);
  • охорона здоров’я – 15 одиниць (8,2%);
  • питання праці та заробітної плати – 5 одиниць (2,78 %);
  • освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність – 5 одиниць (2,7 %).

Як свідчить аналіз найчастіше піднімаються питання  соціального захисту – питання призначення субсидій, надання матеріальної допомоги; призначення та перерахунку пенсій,  отримання соціальних виплат  та інше.

Також хвилюють громадян  питання аграрної політики - земельні конфлікти, розрахунки за сільськогосподарську продукцію, земельні відносини та оформлення  державних актів  на земельні ділянки тощо.

На третьому місці  за кількістю знаходяться питання комунального господарства  - це прохання посприяти у благоустрої території, будівництві та ремонту місцевих доріг, водопостачання, електропостачання, забезпечення скрапленим газом.

40 звернень, або 23,8 % від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в  райдержадміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів  та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів (за 9 місяців 2017 року  зареєстровано  27  (17,9%)).

Зазначену категорію громадян  непокоять  питання  отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема затримки виплати соціальних допомог, правильності нарахування пенсій та  субсидій, надання  матеріальної допомоги, поліпшення житлових умов, водопостачання  та інше.

Особистий прийом громадян керівництво райдержадміністрації здійснює відповідно до затвердженого графіка. Також створені умови для вільного доступу до керівництва райдержадміністрації громадян з обмеженими фізичними можливостями. На особистому  прийомі керівництва  райдержадміністрації прийнято 34 звернення, це становить 20,2 % від загальної  кількості (в 2017 році – 28 (18,5%)).

З органів  влади вищого рівня  протягом 9 місяців 2018 року  надійшло  113  звернень (в 2017 році - 104), потрібно зауважити, що  76  з них  надійшло по урядовій  «Гарячій лінії».

Питання  роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться  під постійним контролем голови районної державної адміністрації.

         

« повернутися до списку новин