Мурованокуриловецька Районна Державна Адміністрація
Мурованокуриловецький район, Вінницька область

Про звернення громадян у 2017 році

Переглядів: 412

На адресу районної державної адміністрації у 2017 році надійшло 187 звернень, за відповідний період 2016 року  - 251  звернення.

  Впродовж 2017 року опрацьовано 158 письмових та 29 звернень, отриманих на особистих прийомах керівництвом райдержадміністрації, в яких порушено 206 проблемних питань від 924 громадян (протягом 2016 року порушено 271 проблемне питання від 574 громадянина).

   Від органів влади вищого рівня за звітний період в районну державну адміністрацію надійшло 131 звернення, за 2016 рік -  172 звернення.

           Найбільше у зверненнях громадян порушувалися питання соціального захисту громадян – 59 одиниць (28,6% від загальної кількості), в 2016 році 129 звернень, або 47,6%.

          Як свідчить аналіз, найчастіше піднімаються питання призначення та виплата субсидій, перерахунку і виплати пенсій,  надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат,  про присвоєння почесного звання "Мати-героїня".

Питання цієї групи найбільше порушували жителі смт Муровані Курилівці (12 одиниць), с. Роздолівка (7 одиниць), с. Лучинчик (5 одиниць).

Друге місце за кількістю звернень займають питання комунального господарства. Їхня кількість у 2017 році становила 34 одиниці (16,5% від загальної кількості питань), в 2016 році  - 28 звернень, або 10,3 %.

Велика кількість питань комунального господарства - це питання будівництва та ремонту місцевих доріг, забезпечення скрапленим газом, ремонт комунальних мереж, водопостачання, електропостачання, забезпечення паливом.

 З піднятих питань найбільше надійшло звернень від жителів смт Муровані Курилівці (8 одиниць), с. Обухів-5 одиниць, с. Роздолівка-4 одиниці.

Найбільш поширені питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це питання аграрної політики і земельних відносин – 33 одиниці (16,1% від загальної кількості), в   2016 році 60 звернень або 22,1%.

Питання аграрної політики і земельних відносин -  розрахунки за здані в оренду майнові та земельні паї, виділення земельних ділянок для ведення підсобного господарства, виділення земельних ділянок  під пасовище, вирішення земельних конфліктів, тощо.

          Питання цієї групи найбільше порушували жителі с. Дружба  – 5 одиниць, с. Лучинчик – 4 одиниці, с. Обухів-3 одиниці.

17,6 % від загальної кількості або 33 звернення (у  2016 році  55 звернень, або 23,1  %) на адресу районної державної адміністрації склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян – учасників війни, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб.

Дана категорія громадян піднімає питання призначення та виплати субсидій, надання матеріальної допомоги, допомоги на лікування, поліпшення житлових умов, роботи пасажирського транспорту, призначення і перегляд розміру пенсій, електропостачання,  забезпечення скрапленим газом, спецтранспортом,  передачі в оренду земельних та майнових паїв.        

Зменшилася  кількість колективних звернень: 10 одиниць в 2017 році проти 23 одиниці за 2016 рік від мешканців смт Муровані Курилівці, сіл Обухів, Жван, Котюжани, Морозівка  з питань роботи закладів освіти, благоустрою населених пунктів, ремонту місцевих доріг, водопостачання, газопостачання, земельних конфліктів тощо.

Протягом 2017   року зафіксовано 11 повторних звернень, за аналогічний період 2016 року (12 звернень).

         Аналіз  змісту повторних звернень підтвердив факт надходження звернень від одних і тих же громадян з одних і тих же питань до керівників різних рівнів.

        Серед них - це питання призначення  та виплата субсидій, надання матеріальної допомоги,  ремонт доріг, діяльність закладів освіти, ремонт комунальних мереж, забезпечення водопостачанням.

        Більшість з таких повторних звернень громадян є необґрунтованими, оскільки заявникам неодноразово надавались роз’яснення по суті, але вони продовжують звертатись у різні інстанції вищого рівня.

В 2017 році проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: призначення субсидій на оплату комунальних послуг, надання матеріальних допомог та виплати допомоги на лікування тощо.

Районна  державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації району та на офіційному веб-сайтах районної державної адміністрації та її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

    Повноцінно працює комп’ютерна програма системи «Lotus Notes» - «Звернення громадян», «Інформаційні запити» за допомогою якої покращується та вдосконалюється систематизація, пошук та аналіз проблемних питань за пропозиціями, заявами і скаргами.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому і надалі знаходитиметься під постійним контролем керівництва райдержадміністрації.



« повернутися до списку новин