Мурованокуриловецька Районна Державна Адміністрація
Мурованокуриловецький район, Вінницька область

ЗАПРОШУЄМО ЖИТЕЛІВ МУРОВАНОКУРИЛОВЕЧЧИНИ ДО ВЕБ-ПОРТАЛУ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ!

Переглядів: 240

       

      Переваги отримання актуальної інформації про накопичені пенсійні внески та про призначену пенсію вже оцінили чимало жителів району. Нова сучасна послуга надає можливість громадянам отримати безкоштовно різні консультації та економити час, зусилля і кошти. Наразі електронним ресурсом користується 152 жителя  нашого району , що становить 4,3 % від загальної кількості застрахованих осіб району.
   Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування через Internet є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально і працює з дотриманням вимог по захисту персональних даних. До того ж, у відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення, тощо.
   Для зручності громадян процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Найбільш тривалим є лише етап особистого звернення до територіального органу Фонду для оформлення заяви на реєстрацію. Це необхідно для виконання вимог щодо захисту персональних даних.
    Для реєстрації у якості користувача веб-порталу слід зробити лише кілька кроків:
1. Завітати в найближче до Вас управління Пенсійного фонду України (в даному випадку ми чекаємо Вас за адресою: смт. Муровані Курилівці, вул. Соборна , 141,) та оформити заяву. Фахівці управління допоможуть Вам у її заповненні, перевірять внесені у заяву відомості, занесуть їх до інформаційної системи Пенсійного фонду і нададуть Вам розписку про одержання заяви, а також (що важливо!!!) “реєстраційний код”. Цей код стане ключем для реєстрації на веб-порталі.
2. Завершити реєстрацію, зайшовши на веб-портал (www.portal.pfu.gov.ua) в мережі Internet і вибравши пункт меню “Реєстрація на порталі” – заповнити реєстраційну форму. 
Далі одержуйте електронні послуги, які доступні користувачам веб-порталу, а саме:
- отримання інформації з бази даних системи персоніфікованого обліку (що важливо для працюючих громадян);
- отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів чи людей, які незабаром набудуть права на призначення пенсії);
- формування запитів на попередню підготовку документів (для того щоб не чекати – а, прийшовши, одразу отримати потрібний документ);
- можливість подачі заяв, скарг тощо;
- запис на прийом до фахівців Фонду; 
- отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).
Варто лише спробувати, і Ви відчуєте усі переваги отримання електронних послуг Пенсійного фонду України!
www.portal.pfu.gov.ua

 

« повернутися до списку новин