Мурованокуриловецька Районна Державна Адміністрація
Мурованокуриловецький район, Вінницька область

Підписано угоду щодо створення віддаленого робочого місця в В.Ольчедаївській сільській раді

Переглядів: 287

     

 Задля поліпшення якості обслуговування громадян та надання послуг Могилів-Подільським об’єднаним управлінням ПФУ одержувачам безпосередньо за місцем проживання, 1 вересня поточного року відбулася зустріч начальника Могилів-Подільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області Людмили Рабей, заступника начальника об’єднаного управління ПФУ Тетяни Реморової з головою В.Ольчедаївської сільської ради Тетяною Квятковською. В ході зустрічі фахівці управління зосередили увагу на перевагах створення віддаленого робочого місця для мешканців В.Ольчедаївської сільської ради, де проживає 589 пенсіонерів та мешканців прилеглих сіл: Морозівка (175 пенс.), Попелюхи (174 пенс.), Котюжани (289 пенс.) та перспективах надання послуг дистанційно, а саме через веб - портал Пенсійного фонду, зазначивши, що така форма роботи вже успішно функціонує у Яришівській сільській раді, де з початку відкриття, а саме, за 2 місяці поточного року надано 116 послуг або 13 послуг в день, з яких: 77 консультації; видача довідок та пенсійних посвідчень – 13; 12 - прийнято заяв та документів на призначення та перерахунок пенсій; прийнято документів на попередній розгляд майбутніх пенсіонерів - 14. Пріоритетом створення агентського пункту є турбота про людей похилого віку.

    Результатом проведеної зустрічі стало підписання Угоди про співробітництво та організацію взаємовідносин між Могилів-Подільським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України та В.Ольчедаївською сільською радою.

        Узгоджено графік, згідно якого щочетверга з 10.30 до 15.00 буде проводитись прийом громадян уповноваженою особою управління, яка надаватиме перелік послуг, який затверджений постановою Правління Пенсійного фонду України від 24.02.2017 року №3-1 та постановою Правління Пенсійного фонду України від 07.04.2017 року №8-1.

     Послуги, які будуть надаватися в агентському пункті:

1. Надання довідкової інформації;

2. Попередній запис на прийом;

3. Надання консультацій щодо пенсійного забезпечення;

4. Прийом замовлень на довідки (про перебування на обліку, про розмір пенсії) та індивідуальні відомості про застраховану особу;

5. Видача виготовлених довідок, індивідуальних відомостей;

6. Прийом анкети на виготовлення пенсійного посвідчення;

7. Видача пенсійного посвідчення;

8. Надання допомоги в отриманні документів, що підтверджують страховий стаж та заробітну плату;

9. Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, виплати допомоги на поховання.

10. Опрацювання документів майбутніх пенсіонерів;

11. Прийом документів та заяв щодо:

переведення виплати пенсій за новим місцем проживання;

виплати пенсій за довіреністю;

зміни способу виплати пенсій;

поновлення виплати пенсій;

перерахунку призначення пенсій

встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною;

виплати недоотриманої пенсії;

12. Надання допомоги в користуванні порталом електронних послуг Пенсійного фонду України.

 

   Заступник начальника управління                                                                                                                                    Т.Реморова

 

« повернутися до списку новин