Мурованокуриловецька Районна Державна Адміністрація
Мурованокуриловецький район, Вінницька область

Центр надання адміністративних послуг інформує!

Переглядів: 281

 

Розпорядженням голови райдержадміністрації від 30.11.2017 року №547 затверджено перелік з 156 послуг, які надаються 10 службами району та області.

В Центрі працюють:

  • державні реєстратори: майна та бізнесу;
  • відділ архітектури;
  • два адміністратори і керівник.

В Центрі та його територіальному підрозділі за 2017 року надано 14292 послуг (в середньому 1190 за місяць). Найбільша кількість звернень з соціальних питань 7046, земельних питань 4708, державної реєстрації права власності 1723.

За рік отримано 109 листів, написано 92 інформації на контрольні документи.

З початку року адміністративний збір за державну реєстрацію майна та бізнесу  в районний бюджет склав 191200 грн. і до державного бюджету 15760 грн.

На виконання "Районної програми забезпечення функціонування Центру надання адміністративних послуг Мурованокуриловецької райдержадміністрації на 2015 – 2017 роки" цього року профінансовано 103 тис. грн. (для забезпечення канцелярією, оргтехнікою адміністраторів та державних реєстраторів, проведення ремонту приміщень та розширення архівної кімнати).

  • для запровадження публічного контролю громадськістю встановлено камери спостереження для зйомки зон очікування та прийому,  встановлено єдиний час прийому (згідно графіка роботи центру) для всіх адміністративних послуг;
  • в Центрі надання адміністративних послуг облаштовано сектор очікування для суб’єктів звернень;
  • інформаційні на технологічні картки та інформацію щодо адміністративних послуг розміщено на сайті райдержадміністрації;
  • створено окрему сторінку щодо адміністративних послуг, які можна отримати в електронній формі;
  • є можливість попереднього запису на прийом по телефону, або через електронну пошту.

 



« повернутися до списку новин