Мурованокуриловецька Районна Державна Адміністрація
Мурованокуриловецький район, Вінницька область

Про роботу Могилів-Подільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Вінницької області Мурованокуриловецького відділу обслуговування громадян в першому півріччі 2016 року

Переглядів: 297

  Могилів-Подільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Вінницької області обслуговує  8406 пенсіонерів  та  3486 застрахованих осіб  Мурованокуриловецького району.

    Прийом та обслуговування громадян району забезпечуються з додержанням вимог Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого  Постановою правління Пенсійного фонду України № 13-1 від 30.07.2015. та здійснюються на першому поверсі управління Пенсійного фонду в громадській приймальні, яка з 2014 року у щоденному режимі  функціонує за принципом «єдиного вікна». Для забезпечення безперешкодного доступу до управління осіб з обмеженими фізичними можливостями вхід до приміщення обладнаний пандусом, який відповідає всім необхідним нормам.  Приміщення управління обладнано кнопкою швидкого виклику для інвалідів. 

    З 1 січня 2016 року відділ працює як і вся Вінничина в рамках пілотного проекту щодо запровадження нової системи обслуговування громадян на базі централізованих інформаційних технологій.

    Основні пріоритети нової системи – підвищення якості обслуговування громадян та забезпечення максимального доступу громадян до послуг, які надає  Пенсійний фонд, незалежно від місця їхнього проживання.

     Протягом першого півріччя 2016 року послугами приймальні скористались 4627 громадян з різноманітних питань.

- прийнято й оброблено 127 заяв на призначення пенсій,

- прийнято документів для перерахунку пенсій у 193 осіб,

- прийнято 14 заяв на запит пенсійної справи,

- прийнято 66 заяв від  військовослужбовців,

- прийнято 152 заяви на виготовлення пенсійного посвідчення,

- прийнято 202 заяви про зміну способу виплати пенсії (через установи банків,або через пошту),

- 630 особам видані довідки (про доходи, про перебування на обліку,ОКЗО),

- 246 особам надана допомога на поховання,

- 91 особі надано недоотриману пенсію,

- видано 183 пенсійних посвідчень,

-  81 особі видано трудову книжку,

- зареєстровано 22 користувача  веб-портала електронних послуг,

- прийнято 13 письмових звернень.

       В середньому в день відділ обслуговує 38 громадян або навантаження на 1 спеціаліста більше 9 осіб в день.

      Аналіз тематики звернень свідчить, що переважна більшість звернень стосується питань перерахунку та виплати пенсій.

    Не зважаючи на те, що в приміщенні управління на стендах розміщено достатньо інформації щодо норм пенсійного законодавства, кожен відвідувач вважає за необхідне поспілкуватись з фахівцем управління та отримати інформацію наочно (в першому півріччі 2016 року надано консультацій 2253 громадянам). Тому в управлінні з метою упередження великої кількості звернень запроваджено наступні методи надання інформаційних послуг громадянам:

-    на постійній основі працює «Школа майбутнього пенсіонера» (щомісячно в перший четвер о 10.00);

-  на базі навчальних закладів, які знаходяться у районі було проведено 2  зустрічі зі студентською молоддю та учнями, аудиторія яких становила 297 слухачів.  

-  продовжується  робота над популяризацією дистанційних послуг, проводиться робота по залученню населення до використання Веб-порталу для надання послуг Пенсійного фонду України, про що свідчить  кількість зареєстрованих осіб в районі 152 людини. Хочу зазначити що ПФУ проводиться активна робота над удосконаленням веб-порталу – буде запроваджено можливість працюючим особам за його допомогою стежити за відрахуваннями, які здійснюють роботодавці на їх користь у фонди соціального страхування, а пенсіонерам – переглядати свої пенсійні справи.

-  традиційно, з метою зменшення кількості звернень громадян і запобігання повторним зверненням в управлінні функціонує «гаряча» лінія прямого телефонного зв’язку з населенням, протягом першого півріччя 2016 року 54 особи скористалися можливістю дістати в телефонному режимі оперативну фахову відповідь на своє запитання.

-  здійснюється необхідна інформаційно-розяснювальна робота серед керівників підприємств,установ та організацій, трудових колективів, населення. Протягом півріччя проведено 12 зустрічей у трудових колективах , на яких були присутні  328 осіб, 2 зустрічі з населенням, якими  охоплено 56 осіб, 1 засідання  “круглого столу”, 2 зустрічі з ветеранськими та громадськими організаціями.

-  для обізнаності пенсіонерів в змінах, що відбуваються в пенсійному законодавстві, було здійснено 5 індивідуальних виїздів за місцем проживання пенсіонерів, до осіб з обмеженими фізичними можливостями та осіб, яким виповнилося 80 і більше років.

-  проведено керівнцтвом  управління  6 „прямих”  телефонних гарячих ліній, на які звернулося 10 осіб, 5 виступів на хвилях місцевого радіомовлення, опубліковано 5 статей в місцевій пресі та розміщено 31 інформацію на сайті РДА, розповсюджено серед населення 1450 буклетів та листівок  інформативного характеру.

« повернутися до списку новин