Мурованокуриловецька Районна Державна Адміністрація
Мурованокуриловецький район, Вінницька область

Аналітична довідка про організацію роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за 1 квартал 2019 року

Переглядів: 80

   За І квартал 2019 року до райдержадміністрації надійшло 55 звернень, що на 3 одиниці менше ніж за відповідний період 2018 року (58 звернень).

У структурі звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Найбільші актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

  • питання соціального захисту – 25 одиниць, або  36,8 % від загальної кількості, за І квартал 2018 року - 20 одиниць, або 33,3%;
  • на другому місці, за кількістю, питання комунального господарства – 14 одиниць, або 20,6% від загальної кількості, за відповідний період 2018 року –20 одиниць, або 20,1%;
  • трійку найбільш поширених замикають питання аграрної політики і земельних відносин – 12 одиниць, або 17,4%, за відповідний період 2018 року – 7 одиниць, або 11,7%;
  • четверте місце займають питання транспорту і зв’язку – 5 одиниць, або 7,4% від загальної кількості, за І квартал 2018 року - 3 одиниці, або 5,1%;
  • п’ятірку найбільш поширених замикають питання охорони здоров'я – 4 одиниці, або 5,8%, за І квартал 2018 року – 1одиниця, або 1,7%;

  Як свідчить аналіз найчастіше піднімаються питання  соціального захисту – призначення та виплата субсидій, питання надання матеріальної допомоги; призначення та перерахунку пенсій,  отримання соціальних виплат,  та інше.

  На другому за кількістю  знаходяться питання комунального господарства  - це прохання посприяти у благоустрої території, будівництві та ремонту місцевих доріг, водопостачання, електропостачання, забезпечення скрапленим газом.

   Значна кількість звернень питання  аграрної політики і земельних відносин – це вирішення земельних конфліктів, питання оформлення  державних актів  на земельні ділянки, питання соціального розвитку сіл, розрахунків за сільськогосподарську продукцію тощо.

  Протягом І кварталу 2019 року до райдержадміністрації надійшло  5 колективних звернення або 9,1 % від усіх звернень проти 3звернень (5,1 %) за відповідний  період 2018 року .

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань аграрної політики і земельних відносин, транспорту, комунального господарства. тощо.

  11 звернень, або 20,1 % від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в райдержадміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів  та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів (у  І кварталі 2018 року  зареєстровано  18 звернень (32,2%)).

  Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання субсидії, різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування пенсії, надання матеріальної допомоги та допомоги в лікуванні, вартість та якість надання комунальних послуг та інше.

  Всього за І квартал 2019 року до райдержадміністрації звернулось 155  громадян, а за І квартал 2018 року  ця цифра становила  105 громадян.

  На особистому  прийомі керівництва  райдержадміністрації  прийнято 9 звернень, це становить 16,4 % від загальної  кількості (в 2018 році – 10 (17,2%)).

З органів  влади вищого рівня  протягом І кварталу 2019 року  надійшло  31 звернення (в 2018 році - 42), потрібно зауважити, що  22 з них  надійшло по урядовій  «Гарячій лінії».

   На виконання п. 5  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 щодо забезпечення щомісячного  проведення дня контролю,  районною державною адміністрацією,  в межах перевірок організації роботи із зверненнями громадян  в райдержадміністраціях, за відповідний період 2019 року розглянуто  стан виконання доручень керівництва по 3 зверненнях.

    За звітний період проведено 3 засідання  постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносилися на розгляд комісії стосувались  соціального захисту населення, зокрема: призначення та виплати субсидій, вирішення земельних конфліктів.

  Районна державна адміністрація  вживає необхідні заходи щодо висвітлення  у засобах масової інформації району та на офіційному  веб-сайті райдержадміністрації і її структурних підрозділів відомостей про організацію роботи  зі зверненнями громадян та вирішення порушених у   них  питань.

  Питання  роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться  під постійним контролем голови районної державної адміністрації.

 

                               

« повернутися до списку новин